Κράτηση | Σεμινάρια | Στη Θεσσαλονίκη | Σεμινάριο e-shop sales strategy - ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ | ΠΩΛΗΣΕΙΣ | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ | FACEBOOK | MARKETING | DIGITAL | ΔΙΟΙΚΗΣΗ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:



ΚΑΝΕΤΕ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ.


Έχετε επιλέξει να "κλείσετε" μια από τις έξι (6) θέσεις του σεμιναρίου "E-SHOP SALES STRATEGY".


ΠΡΟΣΟΧΗ: Καθώς ο αριθμός των συμμετοχών σε κάθε σεμινάριο που πραγματοποιείται με τη μορφή των "Low Cost Seminars" (μέχρι και 6 άτομα) είναι πολύ μεγάλος, παρακαλούμε θερμά για τη βοήθειά σας στην επικοινωνία μαζί μας ώστε να δημιουργούνται και άλλα τμήματα πέρα των καθορισμένων ημερομηνιών και πολύ περισσότερο να υπάρχει ο σωστός χρόνος ώστε να ετοιμάζονται σε κάθε περίπτωση η πιστοποίηση με το όνομά σας και το υλικό συμμετοχής. Θυμηθείτε μόνο ότι κράτηση σημαίνει ότι έχετε αποφασίσει να συμμετέχετε εκτός κάποιου σοβαρού απροόπτου φυσικά κάτι το οποίο πρέπει να γίνει αντιληπτό από όλους μας ώστε να μην στερούμε τη συμμετοχή κάποιου άλλου ατόμου που πραγματικά θα ήθελε να παρευρεθεί.


Παρακαλούμε για την ορθή ανταπόκριση σας στη συμπλήρωση της παρακάτω φόρμας. Μετά τη συμπλήρωση της θα επικοινωνήσουμε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας (επαλήθευση ωρών, τραπεζικός λογαριασμός, κλπ) τηλεφωνικά μαζί σας μέσα στις επόμενες 24 ώρες.








 8.00 - 11.00 14.00 - 17.00 Όλες οι ώρες
 11.00 - 14.00 17.00 - 20.00



ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σεμινάριο:
"E-SHOP SALES STRATEGY"

Σύντομη περιγραφή: H κρίση θέλει δημιουργική αντίδραση η οποία μπορεί να εκφραστεί μέσω της γνώσης. Η δημιουργία ενός e-shop πέρα από την κατασκευή του απαιτεί τεχνογνωσία για τη διαχείριση και την επικοινωνία του.


Μπορεί κάθε e-shop να "βγάλει" χρήματα; Η απάντηση είναι, ναι. Αρκεί να χαραχθεί σωστά από την αρχή η στρατηγική πωλήσεων και επικοινωνίας του ηλεκτρονικού καταστήματος. Μια ξεχωριστή εισήγηση για σένα που "βαρέθηκες" τη "μιζέρια" της εποχής και επιθυμείς να παρατηρήσεις την κρίση και την ανάπτυξη μέσα από μια πιο ελπιδοφόρα οπτική γωνία.


Μερικά από τα θέματα που θα αναφερθούν αφορούν τα παρακάτω:

1. Τι είναι η εταιρική διαδικτυακή παρουσία;
2. Πως «στήνεται» ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;
3. Υψηλή αισθητική, design και εύκολη χρήση. Αρκούν;
4. Υπάρχει η αντίληψη της επένδυσης και όχι η αντίληψη της «αρπαχτής»;
5. Υπάρχει ένα επιχειρηματικό όραμα;
6. Τι σημαίνει στόχευση κοινού;
7. Πως δημιουργείται η εμπιστοσύνη με το κοινό;
8. Πως επιτυγχάνεται η ελκυστικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος;
9. Ποιος ο ρόλος των συνδρομητικών υπηρεσιών;
10. Ποιος ο ρόλος του facebook;
11. Ποια τα βήματα για τη δημιουργία μιας συνολικής στρατηγικής πωλήσεων;
12. Ποια η στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί στο facebook;
13. Ποιο είναι το λάθος που «κάνουν» τα περισσότερα e-shop και δεν «κάνουν» πωλήσεις;
14. Αντιλαμβανόμαστε ότι το διαδίκτυο μπορεί ξεπερνά τις δικές μας γνώσεις οι οποίες μπορεί να μην έχουν καμία ουσιαστική εφαρμογή σ’ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;

Τύπος σεμιναρίου: Με φυσική παρουσία (το συγκεκριμένο δεν είναι διαδικτυακό)
Διάρκεια σεμιναρίου: Τρεις (3) ώρες
Παροχή πιστοποίησης: ΝΑΙ
Παροχή σημειώσεων: ΝΑΙ
Ημερομηνία & ώ
ρα: Θα υπάρξει ενημέρωση σύντομα.

Τόπος διεξαγωγής: Θεσσαλονίκη
Κόστος: 50€ (με ΦΠΑ)

Εισηγητής: Στέργιος Ακρίβος
Στρατηγικός Σύμβουλος Επικοινωνίας & Διαφήμισης

Η παρουσίαση του εισηγητή με λίγα λόγια - Πατήστε εδώ.





Image Communication | Καρατάσου 1, Θεσσαλονίκη | t. 2310 55 23 21 | www.image-com.gr | info@image-com.gr | seminaria@image-com.gr
Image Communication
Καρατάσου 1, Θεσσαλονίκη | t. 2310 55 23 21
www.image-com.gr | info@image-com.gr | seminaria@image-com.gr
Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού